Menu
×

DM Brass & Koncertstævne 2017 – infobrev #1

Herunder finder I det deltagerbrev, der er sendt ud til alle deltagende orkestre d. 1/9 2017. Hvis du står som kontaktperson for dit orkester og IKKE har modtaget nedenstående, så tag hurtigst muligt kontakt til generalsekretær Jonas Viggo Pedersen. Du kan også finde brevet som pdf her:  Infobrev 1 ligesom du kan downloade oplysningsskema her:  Oplysningsskema 1

 

Kære tilmeldte orkestre til DM Brass 2017

Tak for jeres tilmelding. Vi glæder os til at se jer. Her er infobrev nr. 1, og der er mange

vigtige informationer.

Indhold:

• Tilmeldte orkestre

• Sociale medier

• Underskrifter

• Den store tilbagemelding

• Lodtrækning om spillerækkefølgen

• Overnatning i klasselokaler

• Samlet afregning

• Adresse

• Dommerlisten

• Tidsplan for selve konkurrencen

• Tjekliste (vedlagt separat)

I år er 20 orkestre tilmeldt, og der kan stadig nå at komme flere til i koncertdivisionen.

En opdateret liste over deltagerne kan ses på http://daonet.dk/dm-brass-2017-iskanderborg/

deltagende-orkestre-ved-dm-brass-2017/

Sociale medier: Både forberedelser og selve konkurrencen er sjov at følge på facebook,

instagram og snapchat: brug koden #daodm2017.

Underskrifter – senest 8/9 – alle eliteorkestre modtager snarest en mail med link til et

privat medlemsblad på daonet.dk. Forklaring til udfyldelse følger i mailen. I skal selv

printe, underskrive og aflevere på dagen. ALLE elitedivisionsorkestre skal have udfyldt

deres medlemsdatabase senest 8/9.

Den store tilbagemelding fra jer inden 1. oktober

Udfyld den vedlagte tjekliste – her er lidt forklaringer.

• Orkestrets navn – det giver sig selv

• Antal musikere – det er totalantallet af musikere på scenen incl. dirigent.

• Antal deltagere til festmiddagen – der er en treretters menu til kr. 195,-, og

deltagelse kræver forudbestilling. Menuen er rejecocktail, oksefilet/skinke/et

vegetaralternativ m. tilbehør samt hindbærtrifli.

• Antal frokostsandwich á kr. 45,- – de skal også bestilles i forvejen, og man kan vælge

mellem kylling, skinke og tun.

Oplysninger til programmet – vi skal bruge max. 150 ord om orkestret, gerne med

et billede. Og I må også gerne sende lidt om dirigenten (max. 50 ord), også gerne

med et billede. Endelig skal vi bruge max. 150 ord om jeres selvvalgte værker.

DAO – Dansk Amatør Orkesterforbund

c/o Jonas Viggo Pedersen, Hampeland 16, 2700 Brønshøj, info@daonet.dk, tlf. 21725687

• Endelig skal vi bruge to tegninger fra jer af jeres opstilling, allerhelst i pdf-format.

En TYDELIG tegning af hele orkesteropstillingen med angivelse af orkesternavnet,

både på tegningen og i filnavnet.

Og en ligeså tydelig tegning af jeres slagtøjsopstilling, igen med orkesternavnet både

på tegningen og i filnavnet.

– Hvad hvis jeres orkesteropstilling minder om de andres? Vi skal stadig bede om en

tegning af JERES opstilling.

6/10 er der lodtrækning om spillerækkefølgen i 1., 2. og 3. div. Den offentliggøres på

facebook, hjemmesiden og mailes rundt til de deltagende orkestre. Herefter er der

mulighed for at bytte indbyrdes. Eventuelle bytninger meddeles info@daonet.dk seneste

21/10, hvorefter spillerækkefølgen ikke kan ændres.

Der er mulighed for overnatning i klasselokaler på gymnasiet fra fredag til lørdag.

Morgenmad lørdag arrangeres af Skanderborg Brass Band.

Nærmere info om pris og bestilling af morgenmad følger i næste infomail.

Hvis man ønsker at benytte sig af muligheden er fristen for tilmelding senest 21/10.

Samlet afregning af deltagergebyr og festmenu opkræves af kassereren 1/11.

Adresse:

Konkurrencerne finder sted på

Skanderborg Gymnasium,

Højvangens Torv 6,

8668 Skanderborg.

Der er fine muligheder for busparkering og privatbiler osv.

Dommerlisten er ikke helt klar endnu. Den offentliggøres på facebook, her og

mailes rundt til de deltagende orkestre, når den foreligger.

Endelig tidsplan for konkurrencen lægges op 6/10 2017 på facebook, her og rundsendes sammen med infobrev #2.

 

Pva

DAO – Dansk Amatør Orkesterforbund

c/o Jonas Viggo Pedersen, Hampeland 16, 2700 Brønshøj, info@daonet.dk, tlf. 21725687

  1. DUHO Samling

    24. november kl. 17:30 - 26. november kl. 16:00
  2. DUBB samling

    2. februar 2018 - 4. februar 2018
  3. DUHO Samling

    23. februar 2018 kl. 17:30 - 25. februar 2018 kl. 17:00
  4. DAO Repræsentantskabsmøde 2018

    3. marts 2018 kl. 10:00 - 17:00
  5. Silkeblæs 2018

    10. marts 2018 - 11. marts 2018
Om DAO

Dansk Amatør-Orkesterforbund (DAO) er landsforbund for danske blæseorkestre og -ensembler herunder brass bands, harmoniorkestre, big bands og andre blæserensembler. DAO tæller ca. 110 medlemsorkestre med tilsammen ca. 3.000 aktive musikere.

Kalender
  1. DUHO Samling

    24. november kl. 17:30 - 26. november kl. 16:00
  2. DUBB samling

    2. februar 2018 - 4. februar 2018
  3. DUHO Samling

    23. februar 2018 kl. 17:30 - 25. februar 2018 kl. 17:00
  4. DAO Repræsentantskabsmøde 2018

    3. marts 2018 kl. 10:00 - 17:00
  5. Silkeblæs 2018

    10. marts 2018 - 11. marts 2018
Kontakt

Dansk Amatør-Orkesterforbund
Generalsekretær
Jonas Viggo Pedersen
Hampeland 16,
2700 Brønshøj

CVR: 14 88 34 36
tlf. (+45) 21 72 56 87
info@daonet.dk

Copyright 2017 © Dansk Amatør-Orkesterforbund – DAO. DAO er støttet af Statens Kunstfond