DM Brass & Koncertstævne 2017 – infobrev #1
Herunder finder I det deltagerbrev, der er sendt ud til alle deltagende orkestre d. 1/9 2017. Hvis du står som kontaktperson for dit orkester og IKKE har modtaget nedenstående, så tag hurtigst muligt kontakt til generalsekretær Jonas Viggo Pedersen. Du kan også finde brevet som pdf her: Infobrev 1 ligesom du kan downloade oplysningsskema her: Oplysningsskema 1
Kære tilmeldte orkestre til DM Brass 2017
Tak for jeres tilmelding. Vi glæder os til at se jer. Her er infobrev nr. 1, og der er mange
vigtige informationer.
Indhold:
• Tilmeldte orkestre
• Sociale medier
• Underskrifter
• Den store tilbagemelding
• Lodtrækning om spillerækkefølgen
• Overnatning i klasselokaler
• Samlet afregning
• Adresse
• Dommerlisten
• Tidsplan for selve konkurrencen
• Tjekliste (vedlagt separat)
I år er 20 orkestre tilmeldt, og der kan stadig nå at komme flere til i koncertdivisionen.
En opdateret liste over deltagerne kan ses på https://daonet.dk/dm-brass-2017-iskanderborg/
deltagende-orkestre-ved-dm-brass-2017/
Sociale medier: Både forberedelser og selve konkurrencen er sjov at følge på facebook,
instagram og snapchat: brug koden #daodm2017.
Underskrifter – senest 8/9 – alle eliteorkestre modtager snarest en mail med link til et
privat medlemsblad på daonet.dk. Forklaring til udfyldelse følger i mailen. I skal selv
printe, underskrive og aflevere på dagen. ALLE elitedivisionsorkestre skal have udfyldt
deres medlemsdatabase senest 8/9.
Den store tilbagemelding fra jer inden 1. oktober
Udfyld den vedlagte tjekliste – her er lidt forklaringer.
• Orkestrets navn – det giver sig selv
• Antal musikere – det er totalantallet af musikere på scenen incl. dirigent.
• Antal deltagere til festmiddagen – der er en treretters menu til kr. 195,-, og
deltagelse kræver forudbestilling. Menuen er rejecocktail, oksefilet/skinke/et
vegetaralternativ m. tilbehør samt hindbærtrifli.
• Antal frokostsandwich á kr. 45,- – de skal også bestilles i forvejen, og man kan vælge
mellem kylling, skinke og tun.
Oplysninger til programmet – vi skal bruge max. 150 ord om orkestret, gerne med
et billede. Og I må også gerne sende lidt om dirigenten (max. 50 ord), også gerne
med et billede. Endelig skal vi bruge max. 150 ord om jeres selvvalgte værker.
DAO – Dansk Amatør Orkesterforbund
c/o Jonas Viggo Pedersen, Hampeland 16, 2700 Brønshøj, info@daonet.dk, tlf. 21725687
• Endelig skal vi bruge to tegninger fra jer af jeres opstilling, allerhelst i pdf-format.
En TYDELIG tegning af hele orkesteropstillingen med angivelse af orkesternavnet,
både på tegningen og i filnavnet.
Og en ligeså tydelig tegning af jeres slagtøjsopstilling, igen med orkesternavnet både
på tegningen og i filnavnet.
– Hvad hvis jeres orkesteropstilling minder om de andres? Vi skal stadig bede om en
tegning af JERES opstilling.
6/10 er der lodtrækning om spillerækkefølgen i 1., 2. og 3. div. Den offentliggøres på
facebook, hjemmesiden og mailes rundt til de deltagende orkestre. Herefter er der
mulighed for at bytte indbyrdes. Eventuelle bytninger meddeles info@daonet.dk seneste
21/10, hvorefter spillerækkefølgen ikke kan ændres.
Der er mulighed for overnatning i klasselokaler på gymnasiet fra fredag til lørdag.
Morgenmad lørdag arrangeres af Skanderborg Brass Band.
Nærmere info om pris og bestilling af morgenmad følger i næste infomail.
Hvis man ønsker at benytte sig af muligheden er fristen for tilmelding senest 21/10.
Samlet afregning af deltagergebyr og festmenu opkræves af kassereren 1/11.
Adresse:
Konkurrencerne finder sted på
Skanderborg Gymnasium,
Højvangens Torv 6,
8668 Skanderborg.
Der er fine muligheder for busparkering og privatbiler osv.
Dommerlisten er ikke helt klar endnu. Den offentliggøres på facebook, her og
mailes rundt til de deltagende orkestre, når den foreligger.
Endelig tidsplan for konkurrencen lægges op 6/10 2017 på facebook, her og rundsendes sammen med infobrev #2.
Pva
DAO – Dansk Amatør Orkesterforbund
c/o Jonas Viggo Pedersen, Hampeland 16, 2700 Brønshøj, info@daonet.dk, tlf. 21725687